Ondernemers en energiezaken
Contact onderhouden met een energieleverancier kan soms een vermoeiende aangelegenheid zijn. Niet de juiste personen te spreken te krijgen, niet de juiste antwoorden ontvangen, zaken niet kunnen rechtzetten. Vervelend voor bedrijven die zich nu eenmaal liever bezighouden met het ondernemen en zo min mogelijk met energiezaken.
Maatschap Bervoets werd van het kastje naar de muur gestuurd
Maatschap Bervoets teelt groenten en wortel- en knolgewassen. Zij hadden bij een grote energieleverancier wat zaken openstaan. Van verkeerde voorschotbedragen tot het afschrijven van de verkeerde rekening, meterstanden die niet eens kónden kloppen, er ging van alles mis. In plaats van het op te lossen stuurde de leverancier ze van kastje van de muur. Ze kregen geen antwoord, het lukte niet om opheldering te krijgen en zaten op een gegeven moment met de handen in het haar.
NIFE heeft toen alle zaken van Maatschap Bervoets opgepakt en is contactpersoon geworden bij de energieleverancier. Zo had Bervoets er totaal geen omkijken meer naar en konden zij zich bezighouden met ondernemen.
Hoe kun je als ondernemer zo min mogelijk tijd kwijt zijn aan energiezaken?
Bij NIFE hebben we goede contacten met leveranciers, meetbedrijven en netbeheerders. Als er iets voor een klant geregeld moet worden weten we bij wie we moeten zijn om het op te lossen. Een klant kan dit alles aan ons uitbesteden en zo dus veel tijd besparen.
Djelena Bervoets, Maatschap Bervoets: “Wat een opluchting dat NIFE alle energiezaken zaken van ons heeft overgenomen en alles heeft opgelost!”